Culorile si timpul

Daca ati citit articolul legat de predictia Pantone pentru nuanta anului 2008, probabil ati observat reticenta multora din domeniu fata de acest gen de opinii. Majoritatea, de la Alber Elbaz la Micha Riss (creative director al unei companii de branding din New York) gasesc contra-argumente. Nu am chef sa intru intr-o dezbatere, in schimb mi s-a parut interesant sa gasesc culorile recomandate de Pantone pentru moda, design interior, textile samd din ultimii 8 ani.

timeline5.jpg

Anul 2000: Cerulean Blue, ales in anul mileniului pentru mesajul sau calm si foarte Zen.

Anul 2001: Fuchsia Rose, o schimbare radicala fata de anul precedent, o nuanta mai interesanta, mai feminina si mai sexy.

Anul 2002: True Red, care se potrivea sentimentelor patriotice americane de dupa 9/11

Anul 2003: Aqua Sky, un albastru rece ales pentru a readuce speranta si linistea

Anul 2004: Tiger Lily, o tusa de exotism care recunoaste energia optimista a portocaliului

Anul 2005: Blue Turquoise, inca o reintoarcere la calm si seninatate

Anul 2006: Sand Dollar, o nuanta neutra care, se pare, exprima o ingrijorare fata de starea economica a lumii

Anul 2007: Chilli Pepper, aleasa pentru sofisticarea si intensitatea sa, dar si pentru latura etnica.

Anul 2008: Blue Iris, o nuanta care combina albastrul si violetul si care sugereaza stabilitate si, simultan, magie.

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.