Kirsten Dunst: noua muza pentru Miu Miu

Kirsten DunstObsesia pentru celebritati consacrate sau starlete hollywoodiene pare sa nu se potoleasca. Dupa ce au fost atentificate zvonurile conform carora Matthew McConaughey va fi noua imagine a unui parfum barbatesc Dolce & Gabbana, iar Patrick Dempsey imaginea campaniei Versace pentru primavara-vara 2008, purtatorii de cuvant ai casei Prada au confirmat alegerea lui Kristen Dunst pentru campanie publicitara a colectiei Miu Miu pentru sezonul de primavara al anului urmator. Adevarul e ca stilul ei personal, tineresc si neconventional, este perfect pentru brandul italienesc. 

Actrita, pe care ati vazut-o recent in Marie Antoinette si in Spiderman 3, a participat saptamana trecuta la o sesiunea foto in Los Angeles – sesiune imortalizata de Mert Alas si Marcus Piggott (cei despre care va spuneam ca au fotografiat si campania Donnei Karan si care au fost nominalizati pentru BFA).

Miuccia Prada a folosit intotdeauna tinere celebritati pentru campaniile Miu Miu, brandul-frate (sau sora?) cu Prada, printre care Selma Blair, Lindsay Lohan, Maggie Gyllenhaal, Chloe Sevigny, Camilla Belle, Drew Barrymore, Zhou Xun si Kim Basinger.  Exceptie face sezonul trecut, cand pentru aceasta pozitie a fost aleasa manechina-actrita Laetitia Casta .

Laetitia Casta pentru Miu Miu

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare
Moda ca business prin artcademy®
Ce faceti sambata dimineata?
Cadou: 15 minute de frumos

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.