Vitrine londoneze de Craciun

Va promisesem ca joi veti citi un articol serios despre vitrinele marilor magazine din Londra.Ā  Iata-l aici.

Daca nu aveti timp sau chef sa cititi articolul, informatia esentiala este ca marile magazine considera vitrineleĀ spatiiĀ in care arta conceptuala se poate imbina cu comercialul.Ā Ā La Selfridge’s, tema a fost un fel de „Legendele Narniei combinate cu Lost”, concept care a datĀ nastere unor displayuri suprarealiste, futuriste, glam-rock.Ā  La Harrods’ s-aĀ ales tema povestilor hibernale rusesti:Ā Lacul lebedelor la Louise Kennedy, Spargatorul de nuci la Jasmine di Milo,Ā Pasarea de foc la Escada, La Sylphide la Dolce & Gabanna; Floarea de piatra la Diane von Furstenberg.Ā Ā Fotografiile din articol sunt micsorate, dar aici detaliile se pot observa mai bine. Enjoy!

Vitrina la Selfridgeā€™s

Vitrina la Selfridgeā€™s

Vitrina la Selfridgeā€™s

Vitrina la Selfridgeā€™s

Vitrina la Selfridgeā€™s

Harrodsā€™

Vitrina Diane von Furstenberg la Harrodsā€™

Vitrina La Perla la Harrodsā€™

Vitrina Escada la Harrodsā€™

Detaliu din vitrina Escada

Vitrina Roger Vivier la Harrodsā€™

pict0527.JPG

Vitrina Iceberg Jeans la Harrodsā€™

Vitrina Dolce & Gabanna la Harrodsā€™

Vitrina Louise Kennedy la Harrodsā€™

Vitrina Jasmine di Milo la Harrodsā€™

Vitrina Mulberry de pe Knightsbridge Road

Vitrina Louis Vuitton de pe Sloane Street

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. CĆ¢mpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.