Campania Marc Jacobs S/S 08

In sfarsit!!!  Pe la jumatatea anului trecut, toata lumea modei vuia de zvonuri legate de campania lui MJ. Se parea ca Victoria Beckham va fi imaginea pentru primavara 2008 – si nu oricum, ci dezbracata.  Vai de mine, chiar nu se gasea altcineva? Exista o alta persoana al carei nume sa poata fi trecut in dreptul definitiei „fashion victim”?

In fine, ieri a fost in sfarsit facuta publica campania de care vorbim.  Recunosc ca am murit de ras. Nu imi este foarte clar daca Marc Jacobs ridiculizeaza intentionat moda (vezi aparitiile lui in emisiuni reality shows, costumul de copita de camila de Halloween, startul dat cu rochia de mireasa la ultima sa colectie, cochetaria sa cu drogurile etc) sau e o noua filosofie halucinanta, pe care o vom intelege peste cativa ani cand toti ceilalti designeri il vor copia? A ales-o pe Victoria pentru ca i se pare ca se potriveste brandului sau, sau pentru ca a vrut sa vada cat de departe ar merge ea pentru moda?

Campania Marc Jacobs S/S 08

Ca sa nu va mai tin in suspans, campania a fost realizata de cine altcineva decat Juergen Teller. In prima imagine, se pot vedea numai picioarele larg desfacute si perfect bronzate ale doamnei Beckham, incaltata cu pantofii cu toc invers ai lui Jacobs. O pozitie destul de ciudata, nu credeti?  Adica… asa cazi intr-o punga, fie ea si Marc Jacobs?  Bonusul e ca, spre deosebire de campaniile altor designeri, in prim-plan este o chestie pe care ne-o putem permite mai toate: o punga. Nu stiu daca poti cumpara doar punga, dar merita incercat.

Cele imagini sunt si mai hilare, dar desigur Victoria Beckham a fost citata ca spunand cu seriozitate: „Imaginile sunt ironice. Nu ar trebui sa iti fie teama sa experimentezi cu moda, mai ales cand lucrezi cu Marc si Juergen – trebuie sa iti depasesti limitele si sa iti arati o noua latura.”

Campania Marc Jacobs S/S 08

Cat despre designer, acesta a spus ca nu-i pasa ca cea care este imaginea campaniei lui a fost desemnata femeia cea mai prost imbracata a anului 2007. „Pentru mine, domnul Blackwell este un personaj fictiv. Stiu ca exista un domn Blackwell, dar pentru mine nu inseamna nimic. E ca si cum ai spune: „Ce parere ai despre lista lui Mos Craciun?” Eu am incetat sa cred in Mos Craciun cand eram copil. Ideea unei liste cu persoane bine imbracate si prost imbracate este foarte subiectiva. Pentru mine, cei bine imbracati sunt aceia care sunt fericiti cu felul in care arata si care se bucura de hainele lor. Sunt sigur ca pe lista exista persoane care au un gust ingrozitor, dar nu conteaza daca asta ii face pe ei fericiti.”

Voi ce parere aveti despre campanie?

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

2 comentarii la acest post

  1. 1
    caleidoscop says:

    Obisnuitele exagerari din ambientul modei. Imaginea nu este(obiectiv)frumoasa, are o expresie obtuza si monotona. Mi se pare un produs comercial de cea mai joasa speta. Faptul ca a ales-o pe Beckham noua muza, spune tot despre intentiile stilistice si comerciale ale lui Jacobs.Si sensul dublu mi se pare nu numai ironic dar si penibil.

  2. 2
    miky says:

    Sunt de-a dreptul jenante pozele la fel ca doamna Beckham!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.