Campania Miu Miu S/S 2008

Cu o luna in urma savuram zvonurile legate de alegerea lui Kirsten Dunst drept imagine a campaniei Miu Miu pentru primavara acestui an. Nu doar zvonurile s-au adeverit, dar strugurii sunt mai dulci ca niciodata.

Kirsten pentru Miu Miu

Fotografiate de Mert Alas si Marcus Piggott, iata cateva dintre imaginile aparute pana acum.

Ca si in campaniile anterioare cu Laetitia Casta si Lindsay Lohan, „modela” se intinde pe jos in diferite pozitii, purtand cateva din creatiile matasoase si satinate ale Miucciei, in nuante de bleumarin indigo si rosu. Imi place in special cea de-a doua imagine, cu tanara actrita intinsa pe o podea rosie, purtand rochia bufanta cu care s-a incheiat prezentarea Miu Miu a colectiei de primavara-vara 2008.  Adauga un plus de dramatism. 

miumiu1bo6.JPG

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

2 comentarii la acest post

  1. 1
    alexia says:

    cum ti se pare alegerea unor actrite in loc de modele? lindsay lohan cel putin pe mine ma ingrozeste.. ma rog in cea miu miu arata foarte diferit fata de realitate.. dar cea jil sander parca ma impingea sa NU cumpar de la ei vreodata.

  2. 2
    Irina says:

    Alegerea unor actrite in locul manechinelor mi se pare o smecherie de PR si marketing, in speranta ca brandul respectiv poate fi asociat „brandului” sau imaginii unei anumite persoane. In cazul marcilor mari, nu prea imi dau seama cum cuantifica un salt valoric al brandului. Ma indoiesc ca fanele Kirsten Dunst sau Spiderman o sa dea brusc buzna in magazinele Miu Miu.
    In ceea ce o priveste pe Li-Lo, fata e de-a dreptul jenanta si orice brand s-ar asocia cu ea ar avea de suferit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.