Campania Escada SS 08

Tocmai cand imi spuneam ca noul val de manechine este „confirmat” iar super-manechinele anilor ’90 pot iesi la pensie, lumea modei imi dovedeste contrariul.  Dupa campania Louis Vuitton pentru primavara-vara 08, cea mai noua aparitie intr-o campanie publicitara este cea a lui Christy Turlington pentru Escada. Daca te uiti cu atentie la tenul ei imaculat si corpul zvelt, iti vine greu sa crezi ca este mama a doi copii si tocmai a implinit 39 de ani! Poate faptul ca practica yoga in draci de ani de zile o ajuta, cine stie…

In fine, revenind la subiectul de azi… Posturile ei studiate din aceste fotografii arata ca, desi nu mai este in linia intai a modei, experienta si clasa isi spun cuvantul. Imi place simplicitatea fundalului, care subliniaza nuantele intense ale hainelor.  Christy pare sa fie alegerea ideala – in primul rand, pentru ca are o varsta apropiata de cea a clientelor casei Escada, care se pot regasi astfel in ea, in al doilea rand pentru ca este genul de prezenta care nici nu distrage atentia de la frumusetea hainelor, nici nu este pusa in umbra de ele si nici nu dispare in fundal. Ca sa nu mai spun ca, in sfarsit, vad o casa de moda care angajeaza o manechina adevarat si nu o actrita pentru a-i face reclama. Ce parere aveti?

Christy Turlington in campania Escada SS 08

escada2.jpg

 escada3.jpg

escada4.jpg

escada5.jpg

escada6.jpg

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii la acest post

  1. 1
    miky says:

    Ma trezesc si eu cam tarziu dupa un an jumate:) dar i like it.
    Imi place geanta din penultima poza la nebunie, si tinuta din ultima poza 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.