Campania Escada SS 08
Tocmai cand imi spuneam ca noul val de manechine este „confirmat” iar super-manechinele anilor ’90 pot iesi la pensie, lumea modei imi dovedeste contrariul. Dupa campania Louis Vuitton pentru primavara-vara 08, cea mai noua aparitie intr-o campanie publicitara este cea a lui Christy Turlington pentru Escada. Daca te uiti cu atentie la tenul ei imaculat si corpul zvelt, iti vine greu sa crezi ca este mama a doi copii si tocmai a implinit 39 de ani! Poate faptul ca practica yoga in draci de ani de zile o ajuta, cine stie…
In fine, revenind la subiectul de azi… Posturile ei studiate din aceste fotografii arata ca, desi nu mai este in linia intai a modei, experienta si clasa isi spun cuvantul. Imi place simplicitatea fundalului, care subliniaza nuantele intense ale hainelor. Christy pare sa fie alegerea ideala – in primul rand, pentru ca are o varsta apropiata de cea a clientelor casei Escada, care se pot regasi astfel in ea, in al doilea rand pentru ca este genul de prezenta care nici nu distrage atentia de la frumusetea hainelor, nici nu este pusa in umbra de ele si nici nu dispare in fundal. Ca sa nu mai spun ca, in sfarsit, vad o casa de moda care angajeaza o manechina adevarat si nu o actrita pentru a-i face reclama. Ce parere aveti?
Ma trezesc si eu cam tarziu dupa un an jumate:) dar i like it.
Imi place geanta din penultima poza la nebunie, si tinuta din ultima poza 🙂