Campania Prada S/S 2008

Am ajuns in punctul in care nu imi mai pot imagina o campanie Prada fara fata si privirea inexpresiva a Sashei Pivovarova. De fapt, intre noi fie vorba, nu ma pot hotari daca Pivovarova imi place sau nu: unora, privirea ei inexpresiva le sugereaza ca s-ar plia pe orice tip de brand, orice trend, orice tip de campanie. Parca as citi o povestire de Asimov.

Imaginile de mai jos sunt cele realizate pentru campania de primavara/ vara 2008, cu Sasha imbracata in creatiile influentate de stilul Art deco care, aparent, i-au deranjat pe unii cand a fost prezentata colectia.

Mie colectia imi place si admir in special abordarea originala a Miucciei a trendului romantico-floral.  Nu ma innebunesc dupa gentile dungate (desi ma amuza cromatica) si nu inteleg ce e cu ceasul acela din piele artificiala. Dragut dar parca frivol.

Prada S/S 2008

Prada S/S 2008

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.