Chloe Sevigny: inconfundabila, inimitabila
Sevigny a devenit o fashion icon, insasi definitia termenului “the uncool cool” sau o It Girl fara sa depuna nici cel mai mic efort – totul s-a intamplat dupa ce romancierul Jay McInerey i-a urmarit peregrinarile prin magazinele second hand din New York si a scris un material despre stilul ei vestimentar in The New Yorker. A fost denumita, pe rand, “the coolest girl in the world” si “the girl of the moment”. Uneori, in timpul ei liber, serveste drept consultant de creatie pentru Imitation of Christ, casa de moda a prietenei ei cele mai bune, Tara Subkoff. Cu cativa ani in urma, Michael Kors a denumit-o muza lui.
Sevigny se deosebeste de toate celelalte actrite si celebritati prin stilul ei neconventional, prin reinventarea sicului de mana a doua, prin faptul ca nu are un stilist personal si, din punct de vedere profesional, prin contributii substantiale dar discrete in industria filmului.
Povestea ei incepe in ziua in care a fost decoperita de catre un redactor al revistei pentru adolescenti Sassy, pe cand isi petrecea timpul in parcul Washington Square cu o gasca de skateri. Fotograful revistei i-a imortalizat hainele cusute in casa, neobisnuite, intr-un pictorial de 7 pagini despre cultura hip a strazilor din Manhattan, apoi a fost angajata ca stagiara si rapid promovata ca fashion editor la aceeasi revista. In foarte scurt timp, Sevigny aparea in videoclipurile celor de la Sonic Youth si Lemonheads – pentru care, de altfel, a creat si costumele – , iar apoi devenea imaginea unei campanii publicitare pentru casa de moda Miu Miu.
continuarea pe fashionandbeauty.ro
Comentarii despre acest post