Carouri pentru mase

Sarah Jessica Parker si sosetele ei in carouriHainele pe care le porti vorbesc despre tine.  Fara sa recurgi la tricouri cu sloganuri, cum poti sa fii sigur ca cei din jur receptioneaza corect mesajul trimis de tine?

Sa luam, de pilda, carourile. Imprimeurile in carouri sunt la moda, asa ca le-ai putea purta daca vrei sa transmiti ca esti fashionable. Dar de unde sa stie lumea ca tu porti patratelele colorate pentru ca Anna Wintour a spus ca sunt in, iar Sarah Jessica Parker poarta sosete peste genunchi cu un asemenea imprimeu? Cum faci sa nu fii confundata cu nebuna satului sau cu ultimul punker in viata? Ca sa nu mai spun ca altii ar putea spune ca ai vazut de curand Braveheart si te dai drept Mel Gibson. Sau ca ai un fetis pentru scotieni.

Ai putea, de pilda, sa arunci in conversatie – very casually, evident – cuvantul „tartan”, pentru ca anturajul sa faca legatura cu Wintour si SJP. Problema e ca poti face acest lucru numai cu: a) oameni care sunt dispusi sa te asculte vorbind despre tinuta ta si b) oameni care inteleg terminologia de stil.

Ai putea sa o imiti pe Agyness Deyn. Tartanul arata genial cand e imbracat de ea, care este o frumusete naturala, are la dispozitie cei mai buni desigenri si imprumuta carourilor o inocenta proaspata datorita varstei si stilului ei eclectic. Din pacate, stilul ei nu se traduce intotdeauna bine, cand e vorba sa iesi pe strada.

Foto stanga: Jean Paul Gaultier; foto dreapta: Vivienne Westwood Red Label

Cu alte cuvinte, nici una din strategiile de mai sus nu functioneaza perfect, 100% din timp – ca asa se intampla cu strategiile.  Cea mai sigura cale de a purta carourile mari este astfel incat sa fie o referinta subtila la trenduri si la atentia pe care tu le-o acorzi. Asa ca poti spune „da” unui sacou foarte ajustat, intr-un clasic stil Westwood si „nu” unei rochii voluminoase, ca la Jean Paul Gaultier. Sau ai putea pastra carourile pentru patura de picnic, posibil singurul loc in care imprimeul cu pricina nu este motiv de controversa.

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.