Chanel No. 5: the film

Am gasit filmuletul pe youtube, m-am gandit ca o sa va placa. La momentul realizarii lui s-au iscat tot felul de discutii legate de bugetul de productie. Se pare ca reclama de 3 minute este una dintre cele mai scumpe din istoria publicitatii: 18 milioane de lire sterline (adica 27 milioane de euro), din care 2 milioane de lire (3 milioane de euro) au fost fee-ul lui Nicole Kidman – cam cat a costat intregul Trainspotting. Asta numai asa, ca sa punem lucrurile in perspectiva…

Din punct de vedere cinematografic este interesant filmat, rochiile sunt evident create de Lagerfeld, muzica este Debussy (Clair de Lune), actorul este un tanar brazilian (Rodrigo Santoro), iar regizorul este Baz Luhrmann.  Ca reclama in sine, este interesant ca sticla de parfum No. 5 nu apare deloc, dar nici ca e nevoie – exista suficiente indicii, care nu sunt nici macar subliminale. Brandul este atat de cunoscut incat simpla mentiune a numelui parfumului este suficienta.

Cei de la Chanel au incercat sa faca lumea sa creada ca a fost prima realizare de acest gen (adica un regizor de film care se ocupa de reclame publicitare). Michael Mann, regizorul filmului Heat, a lucrat cu Benicio del Toro pentru o reclama Mercedes-Benz; Anthony Minghella (The English Patient) a facut o reclama pentru Guinness; David Lynch s-a jucat si el de-a reclama la un moment dat…

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare
Moda ca business prin artcademy®
Ce faceti sambata dimineata?
Cadou: 15 minute de frumos

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.