Prada Bowling

Prada Bowling1999. La polul opus al elegantei fata de Baguette – mai curand un sandwich satios decat o franzela sofisticata 🙂  -, dar o geanta primita cu bratele deschise de catre femeile care aveau nevoie sa care cu ele mai mult decat un ruj, o cheie, un prezervativ si un card de credit.

Timpul ne-a aratat ca celebritatilor le plac gentile voluminoase. Poate pentru ca par sa spuna: „am tot felul de lucruri de carat dupa mine, umblu in locuri interesante, sunt ocupata si fantastica.” Errm… adica vietile lor nu sunt atat de superficiale si inutile cum ne-ar placea noua sa credem. Sa zicem ca poate, printre rujuri, chilotei cu volanase si telefoane mobile se ascunde scenariul unui film serios sau o carte? What-eveh…

Acolo unde geanta Prada supradimensionata din piele de strut a castigat armate de fane pentru functionalitatea sa, a pierdut in concursul pentru nume sexy. Se pare ca atunci cand trebuie gasite nume pentru gentile incapatoare, lexiconul devine brusc sarac. Oricum, aceasta este geanta care a dat nastere uneia dintre cele mai ridicole recomandari pe care le gasesti prin revistele de moda: poarta o geanta mare si fundul tau va parea, prin comparatie, mai mic. Ok, si eu sunt la fel de credula ca orice alta femeie cand vine vorba de solutii rapide de slabit, dar chiar si-asa… I mean, come on… V-ati gandit vreodata cat de mare trebuie sa fie fundul lui Mos Craciun, comparativ cu sacul lui plin de jucarii? Nu, asa ziceam si eu.

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.