Balenciaga Lariat
E greu de crezut asta acum, dar in 2001, la lansarea initiala, Lariat Balenciaga se vindea foarte greu. Apoi cei de la departamentul de PR al casei de moda – cu acordul celor de conducere – au trecut la tehnica de „insamantare”. Treizeci de genti au fost trimise persoanelor celor mai influente din lumea modei si, uite asa, peste noapte gentile Lariat au inceput sa fie vazute agatate de bratul lui Kate Moss sau de umarul Siennei Miller.
Inspirata de accesoriile cu franjuri ale motociclistilor, Lariat a devenit peste noapte un it bag. Femei altfel obisnuite, care in circumstante normale nu ar fi dat doi bani pe stirile legate de o celebritate sau alta, isi schimbau brusc schimbat atitudinea cand auzeau de Lariat si vedetele cu care era asociata geanta.
Pentru ca tot vorbim de celebritati si felul in care acestea pot schimba imaginea unei genti, trebuie sa spun ca geanta potrivita fotografiata cu celebritatea potrivita este un PR greu de cuantificat. Se spune, de exemplu, ca Keira Knightley primeste gratuit cate 20 de genti diferite pe saptamana. Ceea ce evident ridica niste intrebari cu privire la aceasta crasa nedreptate: dupa ce ca celebritatile au oameni angajati sa le care totul de colo-colo, de ce tot ele primesc cele mai frumoase si mai scumpe genti? Unfair…
Comentarii despre acest post