Mulberry Roxanne
Cunoscuta fanelor sub numele de Roxy, aceasta gentuta a reusit sa bifeze toata casutele necesare pentru a deveni un it bag. Avea buzunare si catarame si mai multe tinte decat tinuta unei dominatrix dintr-un photo shoot pentru Playboy. La vremea cand a aparut, in 2004, costa 595 de lire sterline (890 euro) dar intr-o mare de genti idioate si complicate parea definitia maturitatii si practicalitatii.
Mergand pe principiul deja cunoscut „raritate=exclusivitate”, cei de la Mulberry au ajuns sa creeze isterii in masa cu ajutorul listelor de asteptare pentru Roxanne.
Astazi, casa Mulberry spune ca profiturile realizate in urma vanzarilor de genti insumeaza 80% din profiturile totale. Gentile sunt mult mai usor de vandut decat imbracamintea, marja de profit este uriasa iar manufacturierii nu sunt preocupati de problema marimilor.
In plus, femeile sunt acum cinvinse de necesitatea construirii unei „garderobe” de genti – de diferite dimensiuni, culori, texturi si materiale in functie de tinute si de ocazii.
Comentarii despre acest post