Definitia eroticului
American Apparel inca nu se gaseste in Romania, dar cand se va gasi, sunt sigura ca cineva la CNA va incerca sa le interzica reclamele. Dov Charney este CEO-ul brandului, tipul este faimos – printre altele – pentru exhibitionismul de care da dovada, in viata si in reclame. Ca de fapt aici vroiam sa ajung. Toate reclamele AA sunt fantastic de explicit sexuale. Daca le iei pe rand, ai senzatia ca lui Charney ii pare rau ca nu poate face product placement in filme hardcore, in care sa joace si el, evident. Asa ca ce poate face, decat sa ceara agentiei cu care lucreaza sa ii prezinte story-boarduri cat mai apropiate de fanteziile lui. Ultima punere in practica: doua imagini ale unei superbe brunete care, uitandu-se fix in ochii privitorului, linge boxerii unui tip asezat comod in pat. Unii cred ca tipul este chiar Dov, se pare ca din cauza picioarelor paroase 🙂
Ma rog, va las sa va delectati cu imaginile.
Cum vi se par? Prea explicite? Doar interesante? Memorabile? Cu ceva timp in urma am mai postat niste imagini din reclame controversate ale unor branduri. Intre timp am gasit mai multe, si cum nu exista un moment mai bun ca acesta vi le arat, ca tot suntem in the mood…
Miss Sixty
Gucci
Calvin Klein
Versace
Emanuel Ungaro
wow asta da trezire de dimineata 🙂
mie mi se par prea explicite – prefer ca reclama sa sugereze mai mult ideea de sex decat sa fie prea explicita – de fapt nu imi place cand apar cupluri mimand sex…
– cu cei doi modeli 🙂 🙂 (very hot) si cu tipa de la ungaro n-am nimic – chiar imi plac
Mie imi plac si cele de la Tom Ford :X
dar lasa ca avem si pe plaiuri mioritice … Ciobanu The pOrn child