Definitia eroticului

American Apparel inca nu se gaseste in Romania, dar cand se va gasi, sunt sigura ca cineva la CNA va incerca sa le interzica reclamele. Dov Charney este CEO-ul brandului, tipul este faimos – printre altele – pentru exhibitionismul de care da dovada, in viata si in reclame. Ca de fapt aici vroiam sa ajung. Toate reclamele AA sunt fantastic de explicit sexuale. Daca le iei pe rand, ai senzatia ca lui Charney ii pare rau ca nu poate face product placement in filme hardcore, in care sa joace si el, evident. Asa ca ce poate face, decat sa ceara agentiei cu care lucreaza sa ii prezinte story-boarduri cat mai apropiate de fanteziile lui. Ultima punere in practica: doua imagini ale unei superbe brunete care, uitandu-se fix in ochii privitorului, linge boxerii unui tip asezat comod in pat. Unii cred ca tipul este chiar Dov, se pare ca din cauza picioarelor paroase 🙂

Ma rog, va las sa va delectati cu imaginile.

Reclama American Apparel

Cum vi se par? Prea explicite? Doar interesante? Memorabile? Cu ceva timp in urma am mai postat niste imagini din reclame controversate ale unor branduri. Intre timp am gasit mai multe, si cum nu exista un moment mai bun ca acesta vi le arat, ca tot suntem in the mood…

Miss Sixty

Reclama Miss Sixty

Gucci

Gucci

Calvin Klein

Calvin Klein

Versace

Versace

Emanuel Ungaro

 

Emanuel Ungaro

 

 

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

2 comentarii la acest post

  1. 1
    natty says:

    wow asta da trezire de dimineata 🙂
    mie mi se par prea explicite – prefer ca reclama sa sugereze mai mult ideea de sex decat sa fie prea explicita – de fapt nu imi place cand apar cupluri mimand sex…
    – cu cei doi modeli 🙂 🙂 (very hot) si cu tipa de la ungaro n-am nimic – chiar imi plac

  2. 2
    DaDa says:

    Mie imi plac si cele de la Tom Ford :X
    dar lasa ca avem si pe plaiuri mioritice … Ciobanu The pOrn child

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.