Campania Givenchy pentru toamna 2008

Campania Givenchy pentru toamna 2008Inca o campanie fotografiata de Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin. Si totusi, complet diferita de celelalte de pana acum, dovedindu-ne cat de creativi, versatili si actuali sunt cei doi (ceva – nu-mi dau seama ce – imi aduce, cumva, aminte de campania YSL din primavara cu Kate Moss).

Fetele Givenchy sunt un amalgam fantastic de superstaruri internationale, alese din lumea modellingului din trecut si din prezent pentru a intruchipa feminitatea urbana si dura a colectiei Givenchy pentru toamna 2008. Specialistii in moda au decretat ca aceasta a unsprezecea colectie a lui Riccardo Tisci este un triumf sau, oricum, cea mai stralucita si fabuloasa colectie a lui de pana acum. Intr-un fel, aceasta campanie transmite acelasi lucru. Elementele-cheie includ bluzele vaporoase, ca de poet, alaturate jachetelor masculine din piele si, evident, zecile de lanturi suprapuse.

Kirsten Owen a fost readusa in atentia publicului prin aceasta campanie, iar ei i se alatura Lakshmi Menon (prima manechina indiana de rang international, imaginea casei Hermes in sezonul trecut), Mariacarla Boscano (in sfarsit, din nou bruneta), Lara Stone si Natasha Poly. „Am ales aceste cinci femei pentru ca reprezinta eleganta, feminitate si masculinitate, cu multa personalitate”, a spus Tisci.

Campania Givenchy pentru toamna 2008

Campania Givenchy pentru toamna 2008

Campania Givenchy pentru toamna 2008

Foto: givenchy.com

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.