Lectura de sambata dimineata
Style Diary a avut niste neplaceri tehnice saptamana asta. Imi cer scuze pentru asta desi lucrurile au fost, asa cum spune John Malkovich in Les Liaisons Dangereuses, beyond my control. Fara nici o legatura cu asta, doar pentru ca nu am inspiratie pentru intro-ul de azi sau pentru ca s-a mai dus un sezon de moda la Paris, m-am gandit sa postez una din fotografiile mele preferate.
Hello Customers, are you out there? – dupa cum spune NY Times, „pentru ca Saptamanile Modei pentru primavara au coincis cu recesiunea economica de toamna, retailerii sunt pusi in fata unei dileme partial economice si partial demografice”.
A Currency as Sound as a Slim-Fit Shirt – un articol despre cum Gap incearca sa isi momeasca clientii infideli, angajandu-l pe Patrick Robinson ca director de creatie, tot pe NY Times
Sofia Coppola: discreet, chic and grown up – un articol de Suzy Menkes, in care o lasa pe Coppola sa vorbeasca despre orice, de la linia de incaltaminte si marochinarie pentru Louis Vuitton, la stilul ei californian, Marc Jacobs si legaturile ei cu lumea modei, pe International Herald Tribune.
Devi Kroell debuts clothing line – net-a-porter vinde de ceva timp genti si incaltaminte Devi Kroell, iar acum brandul se extinde si pe partea de pe International Herald Tribune
Why I cheer the minister who bemoans the X Factor generation of women who just want to be WAGS – nu m-am putut stapani sa nu fac o comparatie cu generatia X si cvasi-starletele din Romania, care par sa creada ca doar daca apari in pagina 5, la Big Brother sau daca esti „top-modela”esti cineva, iar conceptele de educatie si munca le sunt total straine. Gretoasa realitatea in care traim, dar iata ca nu doar noi. Acelasi lucru se intampla in Marea Britanie, dupa cum spune Liz Jones in Daily Mail.
A wardrobe guru – jurnalista de la Times povesteste despre placuta ei experienta cu o personal shopper de la Matches.
Everyone’s a Fashion Critic – un articol mai vechi din Harper’s Bazaar, care incearca sa minimizeze importanta sau valoarea blogurilor de moda. Personal, nu ma simt lezata dar sunt sigura ca sunt multi care au luat articolul drept o jignire. Chiar asa, voi ce parere aveti? Autorii blogurilor de moda pot fi considerati „voci”? Sau esti o autoritate doar daca apari in print?
Women Fall Head over Heels for Shoe Maker’s Arch Design – un articol scris de Teri Agins in Wall Street Journal despre inaltimea tocurilor, ajunse deja la 18 cm, si care sunt „periculoase” la propriu si la figurat.
Frugal Fall Fashion – despre o femeie careia ar trebui sa ii urmam exemplul, pe Wall Street Journal
Nu are nici o legatura daca materialul este print sau apare pe net,la tv sau pe un colt de servetel :)importanta este relevanta si calitatea informatiei. Din pacate 90 la suta dintre bloguri sunt plictisitoare, aberante, foarte prost documentate…si foarte multe reviste de asemenea.:D O persoana care stie cu adevarat despre domeniul respectiv isi evidentiaza autoritatea in materie indiferent de mijloacele de comunicare folosite.