Lectura de sambata dimineata
Back to normal si business as usual, nu-i asa, printi si printese? M-am bucurat de prima zapada serioasa si mi-as fi dorit sa se fii intamplat in vacanta – nu de alta, dar prea multa lumea mi-a spus ca bucuria zapezii in timpul saptamanii paleste, prin comparatie, cu iritarea cauzata de trafic, de deszapezirea masinii, de cizmele murdare samd. In seara cu ninsoarea, noi fetele vorbeam despre mansoane de blana si doamnele din anii ’30. Sa vedem despre ce a discutat insa presa…
Trinny and Susannah meet their match – nu este vorba despre ceea ce credeti, ci o noua emisiune cu cele doua stiliste. Din pacate, cum ITV-ul nu este transmis pe cablu aici, ma multumesc sa aflu despre ce si cum va fi din The Telegraph.
Embrace the chill factor – Alexandra Schulman, redactora sefa a Vogue UK, ne incurajeaza intr-un articol pe Daily Mail, sa nu intram in scruff mode.
Update your beauty routine – what’s (parul de culoare inchis, lung, lucios, care iti cade in valuri pe umeri) in si what’s out (parul lung si blond, extensiile, bronzul artificial), iar pe cele mai curajoase The Telegraph le sfatuieste sa incerce rozul intens (da, e vorba de par! dar poate fi si numai rujul).
A Hollywood Classic enjoys a return – tot despre par si coafuri in NY Times; recesiunea aduce in fata nu doar incertitudinea financiara, dar si un glamour mai retinut, crezut pierdut, al anilor ’40. Ca tot vorbeam de mansoane…
Inching its way back onto the lip – damn it, credeam ca a disparut o data cu Burt Reynolds, Kenny Rogers, Borat si muschetarii. Apparently not. NY Times ne anunta reintoarcerea mustatii (barbatesti!, stati linistite)
The era of the suit returns – daca ne-am intors la birou, trebuie sa avem ceva nou de imbracat, nu? „The recession will, so we’re told, sort the girlies from the women, and the conquering armour will be the suit”, zice Times Online
Looking half her age: Barbie at 50 – da, da, da, papusa a implinit jumatate de secol si este neschimbata. In International Herald Tribune.
In her shoes: Tamara Mellon – un articol cu si despre cea care a fondat brandul Jimmy Choo, tot in Times. Interviul nu vorbeste despre cati pantofi are 😉
Consumers of the World Unite – o noua campanie de marketing preia vizualuri din perioada anilor ’20 din Rusia, adauga putin constructivism si il angajeaza pe Shepard Fairey (cel care a facut afisele lui Obama) pentru a convinge cumparatoarele americane ca „a face cumparaturi inseamna a salva economia”. Numai de-ar fi atat de usor. Mai multe pe NY Times.
Project Runway mentor, Tim Gunn, fronts new PETA campaign – The Telegraph ne anunta ca Gunn va aparea intr-un videoclip, care va fi lansat in timpul saptamanii modei de la NY. Sa speram ca nu se dezbraca.
Comentarii despre acest post