Transparenta: noul motto al primaverii
Mergand pe tangenta budoar – pijamale, transparentele par interpretarea fireasca a tendintelor ultra-feminine din acest sezon. Daca in toamna designerii devenisera puritani, acoperind cat mai mult siluetele femeilor si folosindu-si creativitatea in mod conservator si auster, pentru primavara 2009 fac o intoarcere de 180 grade. Creatiile lor sunt o evidenta oda adusa corpului feminin – ba chiar, as zice, un tribut libertin. Topuri transparente, rochii cu decupaje indraznete, salopete si pantaloni diafani, fuste stravezii nu mai lasa loc imaginatiei, iar sanii, soldurile si picioarele sunt expuse cu indrazneala.
De la New York la Londra, mai toti designerii – Roksanda Ilincic, Erdem, Derek Lam, Nina Ricci, Cavalli – au inspirat diverse forme de transparente.
Ideea romantica si, in acelasi timp, minimalista a indepartarii excesului a fost folosita de designeri nu doar pentru a atrage atentia asupra fizicului, ci si pentru a face o declaratie impotriva recesiunii. Interpretat prin moda, mesajul este: viata e scurta, simtiti-va bine, iubiti-va corpul.
Fotografii: style.com, nymag.com
prada parca era cu dantela! parca asa tin minte din campania lor !
Maritza, cred ca confunzi cu colectia de toamna-iarna ’08 🙂