Lectura de sambata dimineata

Dimineata de week-end perfecta sau variatiuni pe aceasta tema:

 6a00e55225716d88330115705fbb96970b.jpg

Iar de citit avem…

Is there a setting for high strung? – un interviu pe NY Times cu designerii din spatele brandului Zadig & Voltaire, care spun descriu noua femeie-model ca fiind o copie dupa „Carly Simon, circa 1972, in a haze of hemp and freshly liberated sexual delirium. She is effortless pleasure in shredded jeans, butterfly tops and birth control pills.”

The blue book of fashion – reciclarea e intotdeauna mai interesanta daca e vorba de piese Chanel sau YSL, tot pe NY Times

Most powerful luxury branda –  conform raportului anual Millward Brown BrandZ care cuprinde „Cele mai puternice 100 de marci”, marcile internationale de lux isi mentine valoarea, citesc in The Age. “In the luxury category, Louis Vuitton came out on top, with a brand value of $US19.4 billion, followed by Hermès at $7.86 billion, Gucci at $7.47 billion, Chanel at $6.22 billion and Rolex at $5.53 billion.”

Audrey Tatou: in Chanel’s image – in nou-lansatul „Coco avant Chanel” (care se pare ca va putea fi vizionat in cadrul festivalului Pasarela), Tatou pastreaza ceva in inocenta rolului Amelie dar ii adauga profunzime. Daca cititi articolul din Times, veti descoperi cateva similitudini fantastice, care trec dincolo de coincidente.

Designer Antonio Berardi: women design practical clothes – tineti minte cizmele si pantofii fara toc purtati de Posh Spice? El ii facuse. In interviul din The Times ne spune de ce barbatii creaza haine frumoase, care sunt celebritatile care ii poarta hainele si ce faux-pas-uri a facut la viata lui.

Recession chic: why blondes are having more fun – advertiserii renunta, incet-incet, la manechinele cu trasaturi neobisnuite si se reindreapta spre frumusetile clasice, in special catre blonde cu ochi albastri. Tot in The Times.

Did they get dressed in the dark? – daca ati vazut fotografiile facute la Costume Institute Gala – record de celebritati dezastruos imbracate – , veti intelege mai bine articolul din Daily Mail.

Prada turns to art – viziunea Miucciei domina moda, iar acum si-a intors privirle catre arta. Articol in The Telegraph

Enduring love: Chanel no.5  – recenta lansare a filmului (vezi mai sus) si a reclamei in care apare aceeasi actrita a dat nastere unui val de articole cu tema Chanel. The Telegraph reia povestea parfumului.

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii la acest post

  1. 1
    dressaddict says:

    ha, ha, si eu care credeam ca sunt singura careia i se pare ca rochiile de la met gala au fost in mare uratele foc. maxim 5-6 din ce am vazut mi-au placut intr-adevar. ce e nostim e ca pe style.com, i articolul despre eveniment apare si un clasament cu best 40 sau ceva de genul asta, un fel de top 10 al saptamanii in editie speciala extinsa, in care pe primul loc e chiar kate moss:)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.