Lectura de sambata dimineata
V-ati topit de cald zilele astea? Eu da, si nu doar eu ci si tabloul meu de sigurante. Asadar, doua zile caniculare fara aer conditionat, fara apa rece, fara frigider, fara laptop, fara televizor, fara muzica, cu bateriile telefoanelor la minimum… I’m telling you, zile ca astea te fac sa apreciezi minunea electricitatii si lucrurile pe care le luam for granted. Intr-un top al descoperirilor si inventiilor secolului trecut, stiu ca cei mai multi ar pune pe primul loc internetul. Dar n-am avea internet daca nu ar fi existat Edison. Cine voteaza pentru deschiderea unui fan club Edison? Cu ocazia asta, am descoperit si cat de extraordinar e sa ai un tata care se pricepe sa repare orice 🙂
In alta ordine de idei, va multumesc tare tare mult pentru comentariile minunate de saptamana asta. Nu ma asteptam ca Lectia de istoria artei sa va incite atat de mult. Stay tuned for more love and beauty, my princesses and princes!
Iar linkurile de astazi sunt…
How to sell a $35,000 watch in a recession – de la distragerea atentie nevestelor, la inlocuirea „pretului” cu „valoare”, cititi pe Wall Street Journal despre noile tehnici de vanzari.
Paris’ house of knock-offs – Le Musée de la Contrefaçon prezinta o istoria a fake-urilor, de la genti Vuitton, esarfe Hermes si tricouri polo Lacoste, pana la rame Ray Ban, pe LA Times.
Wardrobe mistress: Coco Chanel on the big screen – filmul a ajuns si la noi, iar maine vizionarea este pe to do listul meu. In asteptarea filmului sau daca aveti nevoie de idei suplimentare pentru comentarea costumelor, cititi articolul din The Independent.
Sex in the sky: New York’s most scandalous billboards – Calvin Klein, Abercrombie & Fitch, American Apparel; ale carui brand sunt cele mai explicite sau cele mai amuzante? Pe care il votati? Pe Huffington Post
Inside the fashion insiders’ wardrobe – dupa cum stiam si noi, cantitatea nu are de-a face cu calitatea, iar stilul nu e legat de ordine. Trei femei in the know explica pe The Times.
How to do Parisian chic – evitati in primul rand locatiile turistice. Apoi invatati cum sa puneti in practica le nouveau modeste, tot din The Times.
September ad-page tallies plunge – se pare ca nu aprilie este luna cea mai cruda, vorba lui Frost, ci septembrie. Sau cel putin asta e cazul revistelor de fashion si beauty, pentru ca numarul advertiserilor si bugetele dedicate reclamelor print sunt in scadere, covarsitoare. Pe Advertising Age.
From Harry Potter to pret-a-porter – unul din extraordinarele efecte secundare ale filmului este pozitionarea Emmei Watson ca o noua fashion icon. Pictoriale pentru Teen Vogue si Elle UK, invitata in primul rand la Chanel, noua imagine Burberry samd. Mai multe pe Financial Times.
chiar sunt curioasa sa vad ce parere vei avea despre coco avant chanel. tocmai l-am vazut si eu si nu pot spune ca nu mi-a placut, dar ma asteptam sa vad altceva, desi titlul ar fi trebuit sa imi creioneze din start povestea filmului.
Mi-a placut filmul,sper sa gasesc si cartea (autoare Edmonde Charles-Roux ).Apropo de carti,nu rata Eleganta ariciului de Muriel Barbery ,aparuta la Nemira.Extraordinara!
Si eu intru si savurez aticolele tale aproape zilnic, dar uneori sunt prea toropita de caldura/life sa mai las si cate un gand si imi dau seama (din proprie experienta)ca trebuie sa fac un efort totusi…e atat de mic raportat la faptul ca tu scrii toate aceste articole pentru noi in mod dezinteresat! Edison rulzzz ca sa zic asa!:)
Alice, Edison rulz intr-adevar! Nu e nevoie sa imi lasi mesaje de fiecare data cand intri pe blog, I know I have a special place in your heart 😛 Stii cum e in viata, if you give a lot, you get something in return, asadar incerc sa dau si eu atat cat pot online. Sa ai o dimineata frumoasa si racoroasa…