Red-blooded woman

Nu are nimic de-a face cu Kylie, nici cu filmele cu vampiri care au invadat marile ecrane. Cum rozul intens este una din culorile hot ale verii 2009, era natural ca rosul – culoarea primara din care acesta deriva – sa fie la fel de prezent pe podiumuri: in tinute de zi la Matthew Williamson, Sinha Stanic, Antonio Marras, Anna Sui, Marc by Marc Jacobs, Francois & Marithe Girbaud si Isabel Marant;  in rochii de seara la Lanvin, Dior, Ferragamo, Dolce & Gabbana, Monique Lhuillier si Preen; in imprimeuri florale la Cynthia Steffe, Vivienne Tam, Versace, Fendi si Oscar de la Renta, grafice la Castelbajac, Marni si Iceberg, nautice la D&G si Michael Kors.

Rosul se declina in nuante variate, dar cele mai intalnite sunt rosul cald, ale carui denumiri sugereaza o gradina imbelsugata (watermelon, tomato, paprika, persimmon, cerise) sau destinatii turistice (venetian, indian) si tonurile intense (fire-engine, bold electric).

 bcbg-ossie.JPG

ferragamo-betsey-johnson.JPG

ferragamo-williamson.JPG

ferretti-y3.JPG

ferretti-iceberg.JPG

herrera-deacon.JPG

galliano-marras.JPG

kors-dolce.JPG

lhuillier-vuitton.JPG

lanvin-girbaud.JPG

 marc-by-marc-lanvin.JPG

marrant-sui.JPG

naee-hermes.JPG

 ports-1961-rue-du-mail.JPGpreen-tam.JPG

rykiel-kokosalaki.JPG

sinha-valentino.JPG

valentino-costelloe.JPG

kors-lepore.JPG

ungaro-rykiel.JPG

westwood-dior.JPG

kors-castelbajac.JPG

mcqueen-versace.JPG

odlr-fendi.JPG

tagliapitrra-kors.JPG

steffe-ungaro.JPG

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.