In brief: tendintele toamnei 2009

Pe masura ce economia se redreseaza, atmosfera din industria modei devine mai putin sumbra, colectiile mai putin conceptuale iar creatiile mai apropiate de realitate. De fapt, criza pare sa fii impins frivola lume a modei sa se recentreze asupra lucrurilor esentiale, astfel incat rigoarea estetica, creativitatea catalizata si dorinta de pragmatism sa fuzioneze in colectiile sezonului toamna-iarna 2009.

Marile case de moda pariziene isi analizeaza, cu subtilitate ADN-ul, marcile cele mai hype deseneaza garderobe comerciale – dar cu atat mai mult dezirabile – iar creatorii isi rafineaza discursul pentru colectii cu un aer lizibil – totul intr-o baie de referinte la decada optzecista.

Incepand cu pelerine si cizme inalte, deasupra genunchiului, trecand prin aluri militaresti, umeri exagerati, folk rusesc, piele neagra, dantela, catifea si lenjerie sugestiva purtata ca daywear, siluete ale anilor ’40 si o paleta de culori nude, violet, rosu, rozuri si albastru, in saptamanile urmatoare voi trece in reviste tendintele principale (siluete, materiale si cromatice).

tredn11.JPG

trend2.JPG

trend3.JPG

 trend4.JPG

 trend5.JPG

Fotografii: style.com, nymag.com

Citeste si:

{Pantone Color report: paleta toamnei 2009}

{Zece colectii de la Milano pentru toamna 09}

{Zece colectii de la New York pentru toamna 09}

{Zece colectii de la Paris pentru toamna 09}

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii la acest post

  1. 1
    Choo says:

    Imi plac culorile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.