Lectura de sambata dimineata
Ce zi gri si urata, in more ways than one… In zile dintr-astea imi place sa ma inconjor de culori (mai putin in zilele in care vreau sa dispar sub perne si plapumi, dar nici atunci nu as sta intr-un dormitor tern!) si visez cu ochii deschisi la cai verzi pe pereti… sau la pereti verzi. Ma bucur ca am o umbrela rosie, ca am scos din nou la purtare o rochie turcoaz inchis si o esarfa din matase in cel mai frumos roz zmeuriu, ca am o jacheta galben mustar, cu funda adorabila la guler, care arata minunat langa oranj, maro tabac, verde jad si albastru de prusia. Rasfoiesc carti despre interioarele conacelor englezesti si imi fac notite pe o carte primita de ziua mea. Pana si mancarea trebuie sa fie colorata, de aceea ma gandesc la ceva indian, cu mult curry, sau o supa gustoasa de rosii…
Dar evident, dintr-o zi ploioasa de octombrie nu poate sa lipseasca o cana de ceai, de aceea trag o fuga pana la Rendez-Vous.
Ma folosesc de postul de azi ca sa lansez doua invitatii si remindere:
1. Nu uitati ca maine incepe pe Style Diary concursul Sprider, care se va derula timp de 2 saptamani. Dragele mele, va invit sa postati comentarii pentru ca sa puteti castiga o rochie super cute! Si nu zic doar asa, ca e super-cute, am si eu una identica, doar ca pe alta culoare 🙂
2. Va invit luni, 26 octombrie, sa ne intalnim si sa discutam despre tendintele in moda pentru toamna 2009. De la ora 18.30 voi fi la Orange Concept Store de pe Calea Victoriei, impreuna cu Daniela Fugaru-Kammrath de la 121.ro. Intrarea este libera dar locurile sunt limitate (vreo 45). Daca doriti sa participati, lasati-mi un comment cu numele, prenumele si o adresa de email, ca sa va pot trece pe lista invitatilor.
Iar acum sa trecem mai departe, la esenta postului de azi:
Houndstooth is definitely not the look – pe NY Times, astfel se scrie despre Miu Miu si Azzaro: „amid the spate of microtrends that turned up in the spring collections that ended last week was one that, if you pardon the pun, could be called a tale of two kitties”.
Designers mine american heritage for rags and riches – geci si pulovere cu blazoane universitare, tweed, sepci newsboy, bretele, pantofi brogues, veste samd. Michael Bastian readuce in prezent embleme ale stilului clasic american – evident pentru Ralph Lauren. Pe Wall Street Journal.
A closet full of vintage – numai prietenii apropiati si anumiti clienti pot vedea comorile ascunse in dulapul lui Doris Raymond, dar tragem si noi cu ochiul cu ajutorul celor de la WSJ.
Stockholm label Acne wants to be known for more than jeans – cu alte cuvinte, Acne vrea ca lumea sa fie la curent cu revista si filmele realizate de ei, nu doar cu jeansii lor skinny, in NY Times
The house of Rocha – “In the heart of Dublin, a gentle, inspirational, passionate man is the centre of a mysterious and extraordinary creative hub that is in turn the centre of a €200m-a-year Irish business.” In The Irish Independent. (you know me, I love all things Irish…)
New FTC rules have bloggers and twitterers mulling – incepand cu 1 decembrie, blogerii, utilizatorii de Twitter si altii vor fi obligati sa faca publici termenii conditiilor si plata aferenta (sau primirea gratuita, vezi barter/ reclama, in unele cazuri) pentru recenziile produselor (imbracaminte, accesorii, carti, machiaj, cosmetice, orice) pe care le comenteaza. Interesant? Definitely. Pe NY Times.
Luxury fashion brands must embrace social media – incet-incet, marile marci vor acorda la fel de multa atentie mediilor noi de comunicare (Chanel si Ralph Lauren au lansat aplicatii pentru iPhone, altii se rezuma la pagini pe Facebook), un articol interesant in Forbes.
Paris fashion week goes online – ei da, faptul e consumat, dar articolul despre showul lui McQueen, streamed live via al sau website, ramane la fel de interesant. In Business Week.
Designers give essential items a twist – Marc Jacobs a lansat „Don’t miss the Marc”, Rei Kawakubo relanseaza piese vechi dar favorite, Doo.Ri Chung, Jason Wu, Camilla Staerk si inca cativa se reintorc la „basics” si lanseaza noi linii diffusion, in Financial Times.
Night creams in sync with the body clock? – ni se spune ca trebuie sa ne transformam in Frumoasele Adormite. Frumusetea si tineretea se bazeaza, partial, pe folosirea cremelor de noapte si a serurilor reparatoare. Asa sa fie. Tot pe NY Times.
The same dress for a month challenge – eu sigur nu as reusi sa port aceeasi rochie timp de o luna, m-as plictisi ingrozitor, indiferent daca as gasi sau nu 30 de combinatii diferite. Totusi, cineva a reusit, cititi pe Daily Mail.
Comentarii despre acest post