Pe post de Zana Buna sau Shopping Fairy

angela-lindvall-harpers-bazaar-magical-fashion-1-de.jpgMergand pe linia „ce-si doresc femeile” si avand in vedere ca multe dintre noi sunt fie shopperite cu experienta indelungata, fie fashioniste mai mult sau mai putin declarate, cred ca sunteti de acord cu mine ca pe listele noastre de dorinte se gaseste, undeva in top 5, „reduceri tot anul”.

Pai uite, astazi Anchor Grup s-a pozitionat drept Zana Buna pentru ca, daca nu ne poate indeplini toate dorintele, macar pe asta ne-au oferit-o astazi. Fara surle si fara trambite, au lansat astazi cardul Optimo, un card de cumparaturi care ne ofera discounturi (intre 5-20%) in multe multe magazine din cele doua malluri ale lor, Bucuresti/Vitan si Plaza.

Deocamdata, lista retailerilor care fac parte din acest program cuprinde vreo 80 de nume – mie mi-au mers direct la corazon Aldo, Nine West, Women’s Secret, Catwalk, Debenhams, Accesorize, Famous Brands, Karen Millen, Vero Moda, Sasch, dar am bifat si niste branduri de lifestyle, ca deh uneori te mai tenteaza si un accesoriu pentru casa (I’m in for anything slightly morrocan de la Exotique) sau pentru budoarul propriu (La Senza si Etam, yummy sometimes),  ai nevoie, ca mine, sa iti reinnoiesti reteta lentilelor de contact (Optiplaza si Optinova, multumesc 🙂 ), te mai opresti la o cafea la Costa Coffee, mai cumperi un bijou de la Oxette sau un kilogram de carte din Diverta…

FYI, cardul nu functioneaza pe principiul acumularii de puncte pentru fiecare leu cheltuit, ci doar ca instrument de discount in magazinele respective: il arati la casa inainte de a face plata si, abracadabra!, poftim reducerea. Vor exista insa tot felul de promotii si premii interesante, de genul sejururi intr-un hotel de 5 stele cu vedere la Bosfor. Cardul nu expira si poate fi inlocuit foarte usor, iar ca sa il obtii trebuie doar sa completezi un formular la birourile de informatii din malluri si il primesti pe loc.

On the downside, deocamdata unele branduri nu participa la program – Zara (evident), Promod, Mango, Tommy Hilfiger, Koton, BSB, Musette… dar sa nu mustacim, nu-i asa? Stiti cum e povestea cu „calul de dar nu se cauta la dinti” 🙂

Nu va mai indemn sa fiti atente la bugetul vostru de cumparaturi, ca deja stiti cum sta treaba. Consumati shopping cu moderatie, ca sa parafrazez anunturile, si informati-va despre Optimo pe www.optimocard.ro

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

2 comentarii la acest post

  1. 1
    miky says:

    Mi-am luat si ei ieri permis de shoping! Yuppi 🙂

  2. 2
    Irina says:

    Miky, eu deja l-am folosit de 2 ori si, din pacate (:-( ) magazinele in care l-am folosit cred ca sunt intre cele care ofera cele mai mici reduceri: de vreo 5-6%. Concret, mi-am cumparat o pereche de sandale care au fost reduse de la 159 la 147. Not a big deal, dar ma rog…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.