Arta in slujba modei
Product placement intr-o campanie publicitara relativ inspirata („relativ” pentru ca poate au mizat pe a uimi gospodinele cosmopolite? cand de fapt ideea nu e deloc originala! Sau poate si-au imaginat ca studentele la istoria artei isi vor cumpara aceste accesorii?).
Putin nudism estetic, frumusete clasica vag erotica, poate asta vinde mai bine bratarile Hermes? V-ati simti incurajate sa:
a. cumparati bratarile
b. vizitati un muzeu sau
c. cititi despre Nevermore-ul din Tahiti al lui Gauguin, despre Odalisca lui Ingres sau despre Gratiile lui Cranach?
Amaury Duval, Baigneuse Antique (1860)
Ā Gustave Courbet, La femme au perroquet (1866)
Ā
Ā Jean-Auguste Dominique Ingres, La grande odalisque (1814)
Francisco Goya, La Maja desnuda (1800)
Amedeo Modigliani, Nu couche de dos (1917)
Ā
Ā Paul Gauguin, Nevermore O Tahiti (1897)
Ā William Adolpe Bouguereau, La Vague (1896)
William Adolpe Bouguereau, Biblis (1884)
Eduard Manet, Olympia (1863)
Ā
Jean-Jules Antoine Lecomte du Nouy, L’esclave blanche (1888)
Ā Lucas Cranach cel Batran, Cele trei gratii (1531)
Ā
Sursa foto: hermes.com
Citeste si:
Mi-a placut mai mult cum a fost realizat http://www.tomandlorenzo.com/2011/06/christian-louboutin-fall-2011-lookbook-nsfw.html. Mi s-a parut ca produsele erau mult mai bine puse in valoare. Desi inteleg ca ideea e ca nu mai ai nevoie de haine – bratarile Hermes sunt de ajuns – , desi bratarile sunt frumoase, mi se pare ca bratarile se pierd cumva in tablouri. Ar putea foarte bine sa nu fie acolo. Pe cand la Louboutin, privirea imi este atrasa instant de pantofi.
Si eu subscriu mai degraba campaniei Louboutin…Mi se pare mai originala decat asta….In fond , el a recreat acele picturi , nu le mazgalit!
Horror!
Bratarile sunt Hermes? Seamana cu Frey Wille.