Lectura de sambata dimineata
Saptamanile modei barbatesti de la Paris si Milano (primavara/ vara 2009) s-au incheiat, la fel si prezentarile colectiilor Cruise/ Resort 2009 si cele Haute Couture pentru toamna 2008 de la Paris (30.06-03.07).
Promit ca saptamana urmatoare voi face o selectie a celor mai frumoase colectii HC si voi alege tinutele care mi-au placut cel mai mult din colectiile Cruise (va fi greu, au fost prezentate aproape 90). Pana atunci insa, in week-endul asta merg la un botez, la un party si la cumparaturi, as vrea sa beau un Long Island Ice Tea sau un Bellini pe o terasa si sa ma bronzez putin. Ok, si sper ca ma voi odihni putin, nu prea am dormit bine din cauza caldurii. Voi ce faceti, dupa ce cititi articolele de azi?
Fashion Fantasy still a Star in the SATC movie – OMG, nu o sa va vina sa credeti, dar articolul asta parca mi-a citit gandurile. Excelent scris, cu un final absolut genial! „The only label that never goes out of style, Carrie tells us, is love.” In International Herald Tribune
Random Question for Rag & Bone – un interviu despre vibratiile pozitive ale lui David Neville si ale lui Marcus Wainwright, pe Fashion Informer
The clutch, in the light of day – toate accesoriile sunt acum XXL, iar poseta-plic supradimensionata vrea sa fie practica, eleganta si delicata, pentru zi si pentru seara (totul in acelasi timp). XpLicatii intr-un articol de pe International Herald Tribune
Race on the Runway – editia de iulie a Vogue-ului italian continua sa starneasca dezbateri, un articol pe Wall Street Journal
Nothing Sells like Celebrity – nimic nou pana aici, dar e totusi un articol scris foarte bine si interesant ilustrat pentru a ne demonstra legatura dintre celebritati, moda si marketing, ultimul (promit, pe ziua de azi) de pe International Herald Tribune
Clothes Made the Man – chiar daca stiti totul despre Valentino, cititi acest articol din Newsweek.
Revenge of the Nerdette – thank God, poate epoca pitzipoancelor, a lui Paris Hilton si Lindsay Lohan e pe cale sa apuna. Tot in Newsweek.
How to Fake a Designer Lifestyle: with no extra cash – inca o dovada ca pentru multi ambalajul este mai important decat continutul. Ce nu inteleg eu de ce au nevoie de astfel de „carje” emotionale pentru a castiga respectul celor din jur, dar ma rog… sa zicem ca nu e problema mea. Cititi si distrati-va, pe Daily Mail.
Hairstyle and finance: the long and short of it – stiati teoria cu lungimea tivului care echivaleaza starea economiei. Acum se pare ca si lungimea parului are legatura cu finantele statului, ne spune The Independent
Comentarii despre acest post