Campania Burberry pentru toamna 2008

Campania Burberry pentru toamna 2008In cea mai noua campanie publicitara globala Burberry, realizata de Mario Testino, apare Rosie Huntington-Whiteley (manechina britanica, nascuta in Devon, cu buze ca ale lui Mick Jagger). Alaturi de ea este Sam Riley, fost pop-star, actualmente actor si model.

Imaginile alb-negru ne arata cuplul pozand in tot felul de tinute de oras din tweed si in binecunoscutele trenchuri, avand in permanenta alturi de ei noua geanta Lowry. Fotografiile au fost realizate intr-o dimineata cetoasa de primavara, in Kensington Gardens. Seria de fotografii arata ca o reconstituire a unor scene din Blow Up, celebrul film din anii ’60, dar de fapt s-a spus ca sunt inspirate de tablouri ale artistului britanic L.S. Lowry (poate de unde si denumirea gentii…).

Burberry se poate socoti norocoasa pentru contractul cu cei doi – Riley incepe sa capete expunere in urma ultimului sau film, Control, despre solistul trupei Joy Division, iar Rosie este deja numita „noua Kate Moss”.

Campania Burberry pentru toamna 2008

Campania Burberry pentru toamna 2008

Campania Burberry pentru toamna 2008

Campania Burberry pentru toamna 2008

Campania Burberry pentru toamna 2008

Campania Burberry pentru toamna 2008

Campania Burberry pentru toamna 2008

Campania Burberry pentru toamna 2008

Foto: frillr.com

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.