Gap si Pantone ne fac lumea mai frumoasa

… sau ma rog, pe cea a new-yorkezilor, cu ajutorul tricourilor si a display-urilor din magazine. Ce-au facut? Au modificat impreuna interiorul unuia din marile lor magazine din New York, alegand conceptul „colourful tees for a colourful world” sau ceva de genul asta. Ideea e chiar haioasa, pentru ca tricourile sunt vopsite in culorile Pantone (sau in limbaj de cunoscator, true Pantone colours). Una dintre zone (vezi ultima fotografie) este in culoarea anului, yellow mimosa.

gap-mens-2.jpg

gap-womens-wall.jpg

_gap-mimosa-and-store.jpg

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.