Motive de sarbatoare

S-ar zice ca anii care se termina cu un 7 poarta noroc. 1947: crearea primelor parfumuri Givenchy. 1977: lansarea parfumului Opium de la Yves Saint Laurent. 1987: fondarea in Franta a Club de Createurs de Beaute. 2007: mai toti sarbatoresc 10, 20, 30, 50, 60 de ani de succes, relansand produsele lor cult sau punand in vanzare editii de colectie.

Les Caprices de Lolita Lempicka10 ani

Lolita Lempicka. Pentru cea de-a zecea aniversare a parfumului care ii poarta numele, Lempicka scoate o cutie-cadou care contine parfumul original, dar si trei alte versiuni inedite – parfum de violete, amarena (migdale si mosc alb) si glicina (patchouli si floarea de glicina) -, prezentate in flacoane maiestrit lucrate, impodobite cu o mica bijuterie de colectie. Les Caprices de Lempicka, 125 euro.

20 de ani

Les Meteorites de la Guerlain. Micutelor bile colorate din pudra li se ofera un vesmant nou, semnat Pucci. In ceea ce priveste casa de moda italiana, ea a implinit in aceasta vara 60 de ani. Pudra les Meteorites Guerlain by Pucci, 42 euro.

Kerastase soleil. Celebra marca a fost prima care a introdus pe piata produse pentru protejarea parului impotriva efectelor soarelui si apei de piscina.  Pentru aniversare, lanseaza doua produse noi: crema si masca UV Defense Active, 19 si respectiv 32,50 de euro.

Club de Createurs de Beaute. Lider al vanzarilor de produse cosmetice prin catalog in Franta si Benelux, CCB continua sa isi rasfete clientele. Unul din noile sale produse este Baza de machiaj hidratanta Agnes B (embelisseur de teint), 17,50 euro.

30 de ani

Opium capata o noua infatisare, pentru ca Yves Saint Laurent il lanseaza acum sub forma unei linii de machiaj.  Pudra si fard de ochi Opium Legendes de Chine (cu nuante de violet, roz, portocaliu si bronz), collector’s edition, 57,50 euro

Guerlain by Pucci, Opium YSL Legendes de Chine

50 de ani

Parfumurile Givenchy. Pentru aceasta ocazie, casa de moda reediteaza 10 dintre parfumurile sale de succes, printre care si emblematicul L’Interdit, dedicat lui Audrey Hepburn. Les parfums mythiques Givenchy, de la 55 la 80 de euro, in vanzare incepand cu 1 noiembrie.

60 de ani

Unii spun ca este samponul nr. 1 din lume ca vanzari. Indiferent de locul pe care il ocupa, marca implineste 60 de ani de cand foloseste acelasi ingredient activ de baza, pro-vitamina B5.  Ca sa ne rasfete, Pantene continua sa lanseze noi produse ale aceleiasi linii.

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.