Green is the new black

Courtesy of Wall Street Journal, am revazut acest scurt trailer. Trendul eco e intr-adevar puternic, dar imi imaginez ca unul din mesajele filmului (unul din mesajele mai putin evidente) este ca are impact doar in masura in care schimbarea este de amploare, intermediata de cei care controleaza sau ne influenteaza consumul.  Dupa cum spun cei de la WSJ, marile branduri din moda de lux se reintorc catre Mama Natura, introducand teme ecologice in eforturile lor de publicitate si marketing, lansand propriile produse eco-friendly sau sustinand companii cunoscute pentru platforma lor eco (vezi Edun, care apartine lui Bono si sotiei sale).

Aveti aici articolul original din WSJ – Luxury-good makers brandish green credentials, urmat de trailer iar apoi chiar de filmul lansat de PPR, care dureaza o ora si jumatate.

HOME: http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.