Hervé Léger: din nou pe podium

Herve LegerHérve Léger este unul dintre cele mai urmarite branduri ale momentului si se pare ca va avea o viata lunga.  Cunoscuta pentru creatiile sale care contureaza cu strictete linia siluetei (vezi trendul body-con si reinterpretarea bandage dressing a celor de la Proenza Schouler) si iubita de celebritati (Beyonce, Rhianna, Lindsay Lohan, Kim Catrall, Kate Bosworth, Victoria Beckham, Catherine Zeta-Jones sunt fane), colectia Hérve Léger by Max Azria va fi prezentata duminica, 3 februarie, in timpul Saptamanii Modei de la New York. 

De ce merita mentionata aceasta prezenta? Pentru ca ultima colectie Hérve Léger a fost prezentata pe la jumatatea anilor ’90 la Paris si pentru ca este prima data cand brandul este prezent pe un podium din Statele Unite.  In plus, este prima oara cand designerul american (de origine francez-tunisian) Max Azria va produce trei spectacole de moda pentru un singur sezon. Pe langa colectia de mai sus (Hérve Léger by Max Azria), acesta pregateste si colectiile Max Azria si BCBG Max Azria.

Maz Azria, care si-a petrecut un an de zile reinventand brandul dar incercand sa-i pastreze valorile, a cumparat casa de moda Hérve Léger in 1998.

Hérve Léger nu este singura casa de moda care (re)debuteaza la New York. Philip Lim isi va prezenta propria colectie pe 6 februarie, in corturile din Bryant Park.

Colectia Herve Leger Resort 2008

Colectia Herve Leger Resort 2008

Colectia Herve Leger Resort 2008

Colectia Herve Leger Resort 2008

Colectia Herve Leger Resort 2008

 

Sursa: Fashion Week Daily, herveleger.com

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare
Moda ca business prin artcademy®
Ce faceti sambata dimineata?
Cadou: 15 minute de frumos

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.