Valentino primavara 2008

Clar nu manechinele sunt in centrul atentiei in campania primavara-vara 08 pentru Valentino – pentru ca fetele sunt acolo doar ca ridice niste genti (cu care isi acopera fetele, ca niste celebritati surprinse de paparazzi), sa poarte pantofi frumosi si haine albe.

Desi campania pare eficienta – accesoriile in sine sunt punctul focal, nu exista o „poveste” care sa distraga atentia, imaginile sunt pline de culoare – nu inteleg de ce a fost nevoie sa angajeze patru dintre cele mai faimoase manechine din lume (Amber Valetta, Shalom Harlow, Anja Rubik, Raquel Zimmerma) daca tot nu le vezi fetele? Ce ar fi lipsit reclamelor daca era vorba de manechine necunoscute? Cat ar fi economisit casa Valentino?

In fine, o bila alba din partea mea – in sfarsit o reclama in care designerul a plasat marca si accesoriilor – in locul manechinei – in centrul atentiei. Ce parere aveti?

Valentino, campania primavara-vara 2008

Valentino, campania primavara-vara 2008

Valentino campania primavara-vara 2008

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.