Valentino primavara 2008
Clar nu manechinele sunt in centrul atentiei in campania primavara-vara 08 pentru Valentino – pentru ca fetele sunt acolo doar ca ridice niste genti (cu care isi acopera fetele, ca niste celebritati surprinse de paparazzi), sa poarte pantofi frumosi si haine albe.
Desi campania pare eficienta – accesoriile in sine sunt punctul focal, nu exista o „poveste” care sa distraga atentia, imaginile sunt pline de culoare – nu inteleg de ce a fost nevoie sa angajeze patru dintre cele mai faimoase manechine din lume (Amber Valetta, Shalom Harlow, Anja Rubik, Raquel Zimmerma) daca tot nu le vezi fetele? Ce ar fi lipsit reclamelor daca era vorba de manechine necunoscute? Cat ar fi economisit casa Valentino?
In fine, o bila alba din partea mea – in sfarsit o reclama in care designerul a plasat marca si accesoriilor – in locul manechinei – in centrul atentiei. Ce parere aveti?
Comentarii despre acest post