Moda telefoanelor mobile

Telefonul Samsung in colaborare cu Ted BakerAzi, mai mult ca niciodata, moda nu se mai rezuma la haine si accesorii, ci se infiltreaza in fiecare coltisor de peisaj urban.  Telefoane mobile, automobile, gadgeturile electronice, pana si locurile in care ne intalnim cu prietenii se supun dictatelor modei.  Este ca si cum nu mai e suficient sa purtam anumite haine, trebuie sa ne alegem un stil de viata care sa se „conformeze” hainelor.  Sau invers! 

LG Prada si D&G Motorola Razr ca au lansat o moda in… moda, ca sa zic asa. Giorgio Armani si Ted Baker sunt doi dintre designerii care au anuntat colaborari cu Samsung, din dorinta clara de a-si extinde puterea brandului dincolo de liniile vestimentare si de accesorii.  Uite ce face marketingul din branduri… Personal, cred ca este o greseala strategica pe termen lung.  Puterea marcii se va dilua, asa cum s-a intamplat in anii ’80 cu Pierre Cardin care a vandut licente pentru absolut orice – de la scrumiere la cravate.  In plus,  nu-mi dau seama ce incearca sa dovedeasca o persoana care isi cumpara un telefon semnat de un designer – ca a auzit de Prada sau Armani dar nu are bani sa isi cumpere the real deal? La un cu totul alt nivel, e acelasi fenomen, aceeasi atitudine pe care au avut femeile in urma cu vreo un an, cand s-a deschis primul Zara in Romania. „Ma duc sa imi cumpar un… siret de pantofi de la Zara, doar ca sa plec cu punga bleumarin, sa fiu vazuta…” Duh… In alta ordine de idei, cineva mi-a spus in gluma ca totul ar fi pornit din cauza unui chinez cu spirit antreprenorial, care a falsificat niste telefoane mobile branduite Gucci.

Enough of me bitching, sa revenim la telefoanele mobile…

Armani deja are o campanie pe roate, a carei imagine este Agyness Deyn. Arata atat de schimbata, sofisticata intr-un fel care aminteste de aerul anilor ’80 – foarte diferita de dezinvoltura baieteasca cu care m-a obisnuit. Coafura parca e facuta sa completeze o rochie body con a lui Leger.  Reclama in sine, alb-negru, aminteste de cea facuta de Prada in care aparea Sasha Pivovarova, in schimb telefonul in sine nu mi se pare cine stie ce. Desi sunt dispusa sa-l las pe tipul din spatele lui Agyness sa-mi sopteasca ceva la ureche… 

Reclama pentru telefonul Samsung Armani

Alte branduri care se asociaza tehnologiei sunt Mandarina Duck, Ted Baker si chiar Levi’s, iar Tag Heuer, Swarowski si Dior urmand sa lanseze telefoane pana la sfarsitul lui 2008.

Voi v-ati cumpara un telefon mobil doar pentru ca „de designer”? Si daca da, pe care l-ati alege?

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare
Moda ca business prin artcademy®
Ce faceti sambata dimineata?
Cadou: 15 minute de frumos

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.