Explozie de culoare la Burberry
S-au dus zilele campaniilor publicitare in alb-negru, cand Kate Moss, Stella Tennant si Gemma Ward erau imaginile brandului in primii ani ai mileniului (wow, deja putem spune asta!). Anul acesta, Burberry-ul lui Christopher Bailey e plin de culoare, prospetime, tinerete. Iar cel mai bun mod de a exprima noua filosofie britanica este prin alegerea unor noi talente – cei mai tineri actori, muzicieni si manechini, cum sunt Agyness Deyn, Lily Donaldson, Coco Summer (fiica lui Sting), Alice Gibb, a celor din trupa Blondelle si Eddie Redmayne.
Conform unei stiri din WWD, noul aer al campaniei pentru primavara-vara reflecta „o colectie plina de culoare si un spirit mai tanar la Burberry”. Campania a fost realizata de Mario Testino. Prima mea nelamurire a fost cine sunt toti acesti oameni din imagine (bine, pe unii ii recunosc) si de ce au expresii faciale atat de diferite? Sau poate tocmai asta e scopul imaginii?
M-am lamurit dupa ce am vazut filmuletul urmator. In plus, mi-am facut o idee despre cum se filmeaza o campanie Burberry. Deloc plictisitor, deloc repetitiv. Ba din contra, toata lumea topaie, canta, pozeaza, mai ca ii vad in fundal pe unii amatori de head-banging. Sa speram ca nu. Oricum, daca cineva mai traia cu iluzia ca britanicii sunt stiff upper lip…
i LOOOVE agyness dean.