Prada Trembled Blossoms

Un film animat de aproape 5 minute. Initial m-a pufnit rasul, cand am facut asocierea intre Prada si desene animate. I mean, come on… Conform declaratiilor oficiale, filmuletul marcheaza punctul culminant al procesului de creatie pentru colectia de primavara/ vara 2008 a casei Prada. 

Culmea este ca, dupa ce l-am vazut, mi-am dat seama ca nu este atat de off precum am crezut initial. Sigur, conceptul unei nimfe nude trezita la viata intr-o padure magica si imbracata in mod miraculos in haine Prada poate parea neobisnuit dar grafica este excelenta, muzica la fel iar unele scene sunt cu adevarat frumoase.  Comparativ cu reclamele obisnuite, animatia poate fi interpretata ca o vizualizare a surselor de inspiratie pentru colectia S/S 08.  Sau, cum spune Showstudio, este inca o dovada ca publicitatea din moda se redirectioneaza catre cinematografie si film.

O armata de specialisti in efecte speciale si animatie au ajutat ca nimfa sa se transforme dintr-un boboc transparent (m-a facut sa ma gandesc la o vaza Lalique, Art Nouveau), sa faca trecera de la o pajiste colorata ca o acuarela intr-o padure seducatoare si misterioasa unde il intalneste pe Pan.  Elementele care sugereaza „moda” sunt discrete, dar inteligent plasate.  Nimfa noastra isi incepe viata lipsita de culoare, neutra, lasandu-si apoi picioarele atinse de gandacei care se transforma in pantofi colorati Prada. O alta fiinta misterioasa se iveste dintre copaci si, atingandu-i umerii delicati, o imbraca intr-o rochie cu carouri rosii si albastre din colectia de primavara/ vara 08 (look-ul nr. 27, daca chiar vreti sa stiti).  Putin mai tarziu, pe malul unui lac, Pan ii arata un peste tropical care se metamorfozeaza in geanta cu dungi multicolore pe care o stim din reclama cu Sasha Pivovarova.  Va place?

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.