De ce zambeste Natasha?

In mod obisnuit, expresiile faciale ale manechinelor folosite in reclamele caselor de moda variaza de la usor suparate la plictisite sau chiar dezgustate… fashionably evident. 

Tinand cont de faptul ca scopul campaniilor respective este sa convinga clientele sa cheltuie o mie sau cinci mii de euro pe o geanta, te-ai gandi ca mesajul ar trebui sa fie mai curand: „Arunca banii pe geam, o sa te simti misto!” Nu si daca stai sa judeci reclamele aparute in ultimul timp, pentru sezonul de primavara: Kate Moss cu o privire total indiferenta in reclama YSL, Agyness Deyn usor suparata in reclama Burberry (poate din cauza ca baiatul de langa ea are o tunsoare mai cool?), Sasha Pivovarova pentru Prada cu o privire inexpresiva, ca a unui peste, sau culmea culmilor, ultima reclama Stella McCartney in care manechina arata de parca este cu adevarat scarbita de viata.

Asa ca nu pot decat sa-mi ridic (metaforic) palaria in fata celor de la Gucci pentru ca, asa cum se mai intampla in lumea modei, inoata ca somonii impotriva curentului.  In campania lor pentru primavara/ vara 2008 manechina (Natasha Poly) zambeste cu gura pana la urechi.  Ce ar fi putut sa dea nastere acestui suras?  Poate frumoasa rochie neagra, atat de speciala incat a purtat-o pana la extaz.  Posibil, desi vedem mult rochii la fel de frumoase si in alte fotografii publicitare.  In schimb, ceea ce nu vezi des intr-o campanie publicitara este o manechina facand o clisma unui cal gigantic – asa cum pare ca face manechina in chestiune.

Evident, animalul de care vorbim are cam 15 m inaltime si este sculptat in piatra, nu este un cal adevarat.  Chiar si asa, Natasha este pozitionata exact sub dosul statuii si pare ca isi infinge, fericita, mana intr-o locatie sa-i spunem… ahem, nefericita. 

Reclama Gucci S/S 2008

Nu v-ar fi placut sa fiti la sedinta PPM (pre-production, adica), in care fotograful si-a anuntat „conceptul”?  Sau sa-l fi auzit pe art director strigand „Darling, mai adanc!”

PS: Restul fotografiilor pentru campanie sunt ok. Iata mai jos o selectie.

Reclama Gucci S/S 2008

Reclama Gucci S/S 2008

Campania Gucci S/S 2008

Campania Gucci S/S 2008

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

2 comentarii la acest post

  1. 1
    Pal Violeta says:

    In fiecare zi imi incep activitatea citind sau recitind „ce a mai scris Irina”,dar nu am ras cu lacrimi niciodata ca si astazi.Uneori fotografii se intrec pe sine,sau sunt inundati de prea multa creativitate.Multumesc ca mai binedispus.

  2. 2
    simply red says:

    Principessa.. hai ma… cocheta si ea cu calul… dinspre posterior asa, sa vada ce puteri nebanuite are :o). Calul, desigur.
    :o)))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.